آیا می دانید حقوق پرداختی برای برترین شغل کانادا در سال 2019 حدود 96،330 دلار است؟

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب جهت شغلی تجربه ای دلهره آور است چرا که بیشتر ما به این باور رسیده ایم که هر زمان شغلی را انتخاب نماییم، دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد. اما در اقتصاد امروز، با موقعیت های شغلی و نقش های جدیدی که هر روز پدیدار می شوند، مهم این است که فکر بازی داشته باشید تا بتوانید به موفقیت دست یابید.

آیا می دانید حقوق پرداختی برای برترین شغل کانادا در سال 2019 حدود 96،330 دلار است؟

ممکن است شغلی که پیش از این هرگز به انجام آن فکر ننموده بودید، خود را به شکلی تازه نشان داده و راستا زندگی شما را برای همواره تغییر دهد.

پس آشنا شدن با بعضی از برترین مشاغل موجود در کانادا کاری ارزشمند است، چرا که این مشاغل دارای موقعیت هایی هستند که باید حتما در فکر خود داشته باشید.

طبق اعلام وب سایت Canadian Business، برترین شغل کانادا در سال 2019، پرستار متخصص (nurse practitioner) می باشد.

Claudia Mariano، که یک پرستار متخصص است در مصاحبه ای با Canadian Business شرح می دهد که چرا شغل او در حال حاضر برترین شغل در کانادا می باشد. (با ذکر اینکه دلایل بیشتری نسبت به حقوق 90 هزار دلاری وجود دارد)

بازار کار برای کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی به طور پیوسته در حال رشد روزافزون است به این علت که پرستاران متخصص بسیاری از مجموعه مهارت های یک پزشک را دارا می باشند و بیمارستان ها هم اخیرا پی به ارزش کاری آنها برده اند.

پرستاران متخصص جایگزین ارزان ای برای پزشکان تلقی می شوند، البته این بدان معنا نیست که آنها از حقوق بالایی برخوردار نیستند، بلکه اتفاقا اندازه دستمزد بالایی هم دارند.

برای اشتغال به اسم یک پرستار متخصص، احتیاج به تحصیلات قابل توجهی دارید. یک پرستار رسمی و مجاز، پیش از ورود به نیروی کار، ابتدا باید یک دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی را بگذراند. یک پرستار متخصص هم باید پیش از گذراندن دوره دو ساله خود به اسم یک پرستار رسمی، مدرک کارشناسی دریافت نماید. پس از گذراندن این دو سال، آنها واجد شرایط ثبت نام در دوره دو ساله کارشناسی ارشد پرستاری خواهند بود.

پس از اتمام دوره های فوق، شما می توانید در زمینه بچه ها و مراقبت های اولیه از بزرگسالان تخصص بگیرید و در نهایت، پس از آنکه در آزمون دریافت پروانه قبول شدید، آمادگی خواهید داشت که در این موقعیت شغلی رویایی فعالیت نمایید.

پرستاری می تواند برای افرادی که در پی زندگی در یک شهر تازه می باشند، موقعیتی عالی محسوب گردد، چرا که اندازه تقاضا برای پرستاران متخصص در سراسر کانادا گسترده و رو به افزایش می باشد؛ این بدان معنی است که شانس زیادی برای نقل مکان به شهری تازه خواهید داشت.

در حالی که گذراندن دوره های تحصیلی ممکن است اضطراب آور باشد، اما حقوق پرداختی برای این شغل فوق العاده است. طبق اطلاعات وب سایت Neuvoo.com، میانگین حقوق یک پرستار متخصص در کانادا حدود 96,330 دلار می باشد.

علاوه بر اینها، به خیل بیمارانی که حین کار با آنها ارتباط برقرار نموده و به طور منظم به آنها یاری می دهید فکر کنید. این برقراری ارتباط و دانستن اینکه می توانید تغییر بزرگی در زندگی افراد ایجاد نمایید، حس خوبی در شما به وجود خواهد آورد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157066

به "آیا می دانید حقوق پرداختی برای برترین شغل کانادا در سال 2019 حدود 96،330 دلار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا می دانید حقوق پرداختی برای برترین شغل کانادا در سال 2019 حدود 96،330 دلار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید