گزینه میزبانی استقلال برای بازی با الهلال مشخص شد

به گزارش مجله سرگرمی، روزنامه الریاض عربستان مدعی شد کشور عمان میزبان دیدار استقلال با الهلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا می شود.

گزینه میزبانی استقلال برای بازی با الهلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با اعلام رسمی سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار می شود.

استقلال ایران در این مرحله میزبان الهلال عربستان است و النصر عربستان هم از تراکتور ایران پذیرایی می کند. در حالی که انتظار می رفت استقلال در تهران با الهلال دیدار کند، سرانجام تعیین شد که این نماینده ایران باید خارج از کشورمان از الهلال میزبانی کند.

روزنامه الریاض عربستان مدعی شد استقلال برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، کشور عمان را انتخاب می کند. این روزنامه اظهار داشت استقلالی ها در ورزشگاه السیب عمان میزبان الهلال می شوند و انتظار می رود النصر هم کشور امارات را برای بازی با تراکتور انتخاب کند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که نمایندگان ایران و عربستان پیش از این هم در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان به مصاف هم رفته اند و بازی در این کشور بیشتر به سود نماینده عربستان بوده تا ایران

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153716

به "گزینه میزبانی استقلال برای بازی با الهلال مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه میزبانی استقلال برای بازی با الهلال مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید