کار عظیم بوکسور آینده دار؛ ناک اوت چاقی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

به گزارش مجله سرگرمی، یک بوکسور جوان از چهار سال پیش با تمرینات بوکس 80 کیلوگرم وزن کم نموده است.

کار عظیم بوکسور آینده دار؛ ناک اوت چاقی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، یک جمله از پزشک کافی بود تا جوانی که به انتهای خط رسیده بود استارت یک کار عظیم را بزند و کاری کند که شاید نه تنها در ایران بلکه در دنیا هم کم سابقه است. آن جمله تاثیری روی این جوان گذاشت که راستا زندگی اش را تغییر داد و گام در راستا تازه ای گذاشت که خیلی از افراد حسرت قرار دریافت در این راستا را دارند.

چهار سال پیش جوانی با 165 کیلو وزن و مسائل جسمانی عجیب و غریب به دلیل ناراحتی قلبی به پزشک مراجعه کرد و امیدوار بود با دارو بتواند وضعیتش را کنترل کند، اما زمانی که دکتر به او گفت اگر وزنش را پایین نیاورد خطر مرگ او را تهدید خواهد نمود، تصمیم جدیدی گرفت و کاری کرد که دیگر به دارو احتیاج نداشته باشد.

از آن روز تا به امروز داروی اصلی فرشید صادقی ورزش است. او روزانه چند وعده ورزش می نماید تا خودش را به پیراهن تیم ملی بوکس ایران برساند. او که حالا زندگی متفاوتی دارد از روزهایی می گوید که توان راه رفتن و ورزش کردن ابتدایی را هم نداشت: شرایط سختی داشتم. با 165 کیلو وزن به یک جوان خانه نشین و افسرده تبدیل شده بودم که به خاطر مسائل جسمانی و بیماری هایی که داشتم از خانه تکان نمی خوردم اما یک بیماری سخت زنگ خطر را برای من به صدا در آورد و جرقه ای در ذهنم زده شد که زندگی ام را تغییر داد و مرا در راستای قرار داد که در حال حاضر از آن بی نهایت راضی هستم و هدف های عظیمی در سر دارم.

فرشید صادقی پس از آنکه ورزش را به چند قدم راه رفتن آن هم به سختی شروع کرد، حالا پس از چهار سال ورزش مستمر در آستانه حضور در لیگ برتر بوکس است. او در خصوص روزهایی که ورزش را با 165 کیلو وزن شروع کرد می گوید: حتی راه رفتن هم برایم سخت بود. به سختی چند قدم راه می رفتم و باید می نشستم و استراحت می کردم اما پس از مدتی شرایط بهتر شد و توانستم ورزش حرفه ای را با قدرت بیشتری دنبال کنم.

مهمترین اتفاقی که در خصوص این جوان 23 ساله اتفاق افتاده این است که وی در چهار سال گذشته 80 کیلو از وزنش را بدون استفاده از یک قرص یا آمپول یا هر داروی دیگری کم نموده و از این جهت می تواند یک الگوی واقعی برای آنهایی باشد که اضافه وزن دارند و می خواهند به اندام دلخواه برسند.

این بوکسور که حالا زیر نظر قهرمان ایران و آسیا و عضو تیم ملی ایران در المپیک تمرین می نماید در خصوص کاهش وزن و گرایش به بوکس بیان کرد: از وقتی ورزش را در دستور کار قرار دادم شرایطم متفاوت شد و نگاهم را به زندگی تغییر دادم و راستا جدیدی را شروع کردم. خیلی سختی کشیدم تا با ورزش وزنم را کاهش دادم. از وقتی به شرایط مطلوبی رسیدم بوکس را به عنوان ورزش حرفه ای برای خودم انتخاب و با مربیان کاربلد و صاحب نامی تمرین کردم.

وی ادامه داد: یکسالی می گردد که با آقای فروتن گل آرا قهرمان بوکس ایران تمرین می کنم و به دلیل شیوع کرونا نتوانستم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنم. امیدوارم با فروکش کردن این بیماری بتوانم در لیگ برتر بوکس به میدان بروم و با مبارزاتی که انجام می دهم به موفقیت دست پیدا کنم.

صادقی در خصوص اینکه هدفش از تمرین و حضور در لیگ برتر چیست گفت: طبیعی است که می خواهم پیراهن تیم ملی ایران را برتن کنم. برای رسیدن به این هدفم کوشش زیادی نموده ام و در حال حاضر هم تمرینات سنگینی را پشت سر می گذارم و می خواهم با پیراهن تیم ملی ایران افتخارآفرینی کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 131337

به "کار عظیم بوکسور آینده دار؛ ناک اوت چاقی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار عظیم بوکسور آینده دار؛ ناک اوت چاقی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید