پیش بینی رتبه 15 تا 20 برای تیم ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا، قطعا والیبال روی سکو است

به گزارش مجله سرگرمی، دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: پیش بینی می کنیم در این دوره کاروان رتبه ای بین مقام 15 تا 20 را کسب کند که نتیجه خوبی است برای تیمی که با 41 نفر در 4 رشته اعزام می گردد.

پیش بینی رتبه 15 تا 20 برای تیم ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا، قطعا والیبال روی سکو است

هادی بشیریان دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در گفت وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره پیش بینی نتایج کاروان اعزامی ایران به سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا در ایتالیا، اظهار داشت : تیم والیبال قطعا روی سکو است.

وی گفت: تیم والیبال ایران در این دوره از تیمی که در دوره قبل قهرمان شد بسیار بهتر است و در بهترین شرایط قرار گرفته است.

دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اظهار داشت : پیش بینی می کنیم در این دوره کاروان رتبه ای بین مقام 15 تا 20 را کسب کند که نتیجه خوبی است برای تیمی که با 41 نفر در 4 رشته اعزام می گردد. درحالیکه سال جاری در 4 رشته شرکت نموده ایم در دوره قبل در 8 رشته حضور داشتیم و علاوه بر این در رقابت های سال جاری رشته های مدال آور ووشو و وزنه برداری که در دوره قبل جزو رشته های انتخابی کشور میزبان بودند حذف شده اند.

بشیریان خاطرنشان کرد: تیم در سه مرحله اعزام می گردد که تیم والیبال 10 تیر، تیم تیراندازی 12 تیر و تیم های تیروکمان و تکواندو 14 تیر اعزام می شوند؛ مسابقات از 12 تا 23 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می گردد و تیم صبح بیست و چهارم تیرماه در تهران هستند.

انتهای پیغام/

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29708

به "پیش بینی رتبه 15 تا 20 برای تیم ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا، قطعا والیبال روی سکو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی رتبه 15 تا 20 برای تیم ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا، قطعا والیبال روی سکو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید