پیشنهاد نجومی تاتنهام به آنتونیو کونته

به گزارش مجله سرگرمی، نشریه استمپای ایتالیا مدعی شد که آنتونیو کونته سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال اینتر برای قبول راهنمایی تیم تاتنهام پیشنهادی مابین 15 تا 20 میلیون یورو دریافت نموده است که او را به یکی از پردرآمدترین سرمربیان حال حاضر فوتبال جهان تبدیل خواهد نمود.

پیشنهاد نجومی تاتنهام به آنتونیو کونته

کونته که به علت نارضایتی از سیاست های باشگاه اینتر در حوزه جابجایی، تنها سه روز پس از جشن قهرمانی این تیم در سری A استعفا کرد، از نراتزوری سالانه 12 میلیون یورو حقوق می گرفت و اکنون گفته می گردد حداقل حقوقی که از تاتنهام خواهد گرفت 3 میلیون یورو بیشتر است و حتی محتمل است که او این رقم به 20 میلیون یورو هم برسد که در این صورت او پس از دیه گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید (43 میلیون یورو در سال) و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی (22.6 میلیون در سال) سومین سرمربی پردرآمد فوتبال دنیا خواهد شد.

تاتنهام پس از اخراج مورینیو در ماه آوریل، به صورت موقت به وسیله رایان میسون راهنمایی شد، اما این باشگاه در نظر دارد یک سرمربی امتحان پس داده را برای فصل بعد استخدام کند و کونته اولین گزینه این باشگاه است.

سرمربی 51 ساله ایتالیایی که با چلسی قهرمان لیگ برتر شده است با فضای فوتبال انگلیس بیگانه نیست. او در فاصله سال های 2016 تا 2018 راهنمایی آبی پوشان لندن را برعهده داشت.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153259

به "پیشنهاد نجومی تاتنهام به آنتونیو کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد نجومی تاتنهام به آنتونیو کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید