مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در شهرکرد راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری از راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در واحد دانشگاهی شهرکرد در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در شهرکرد راه اندازی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شهرام مشهدی زاده معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درباره برنامه های پیش روی معاونت علوم پزشکی دانشگاه در سال 1400 گفت: با پیگیری های صورت گرفته، مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در شرف راه اندازی است و با توجه به تفاهم نامه جامع بین این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، راه اندازی پردیس مشترک در راستای جذب دانشجو در رشته های پزشکی و داروسازی در دستور کار این حوزه واقع شده است.

مشهدی زاده درباره اقدامات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با کرونا بیان نمود: با وجود مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته فعالیت ها در این حوزه ادامه داشته به نحوی که این واحد دانشگاهی پیروز به اخذ موافقت اصولی مرکز رشد فناوری سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده و اکنون دانشکده علوم پزشکی با دارابودن Skill Lab و EDO فعال و مجهز، مرکز رشد فناوری سلامت و واحد های فناور متعدد در حوزه سلامت و دو مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی فعال است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: فعالیت حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اخذ مجوز راه اندازی نخستین رشته در سال 1370 شروع شد. سال 1389 دانشکده پرستاری، مامایی و بهداشت این واحد دانشگاهی راه اندازی و با ادامه گسترش رشته های علوم پزشکی در سال 1396 به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تغییر یافت.

مشهدی زاده ادامه داد: اکنون دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دارای پنج رشته فعال در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی است و تا به امروز هزاران فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی مشغول فعالیت در حوزه سلامت و بهداشت کشور شده اند به نحوی که درصد بالایی از شاغلان رشته های پرستاری، مامایی و بهداشت استان از فارغ التحصیلان واحد شهرکرد هستند.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142739

به "مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در شهرکرد راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در شهرکرد راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید