قایقرانی باید اهداف آرمانی خود را تعیین کند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: امیدوارم خانواده قایقرانی با همدلی بیشتر انتظارات مردم را جامعه عمل بپوشاند و سبد مدالی ایران را پررنگ تر کند. انتظار مجموعه ورزش کشور این است که ظرفیت ها را به خدمت بگیریم. اینکه ما تمام ظرفیت ها را در دریاچه آزادی محدود کنیم درست نیست. ما سدها و رودخانه های متعددی داریم که می تواند یاری کند.

قایقرانی باید اهداف آرمانی خود را تعیین کند

او ادامه داد: طبیعی است در جمعیت 80 میلیونی ما استعدادهای متعددی دارد و می توان تعداد قایقران ها را بیشتر کنیم. انتخابات تمام شد و قایقرانی باید اهداف خود را تعیین کند و اهداف هم باید آرمانی باشد و کوشش کنیم به سمت این هدف برویم و به آن هم برسیم. نه تنها قایقرانی بلکه همه رشته ها نباید فقط به پول دولتی تکیه کند و باید فضایی ایجاد گردد که اسپانسرها ورود نمایند. این هم وقتی اتفاق می افتد که قایقرانی نتایج خوبی بگیرد.

داورزنی خطاب به هیأت های استانی گفت: هیأت های استانی باید فعال تر باشند.

او گفت: برای آقای سهرابیان آرزوی موفقیت دارم. او باید به اعتماد مجمع پاسخ مثبت بدهد. بقیه کاندیداها هم باید همکاری جدی با آقای سهرابیان داشته باشند. جامعه قایقرانی باید به تحقق برنامه های سهرابیان یاری کند.

معاون وزیر ورزش در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خانواده قایقرانی بتوانند در آینده برنامه هایی را که مد نظر دارند، به اجرا دربیاورند گفت: امیدوارم قایقرانی بتواند با این برنامه ریزی سبد مدالی ایران را در رقابت های آسیایی و دنیای پررنگ تر کند. این فدراسیون متشکل از سه فدراسیون است که در هم ادغام شده اند و همگی ظرفیت های خوبی در مدال آوری دارند که همه آنها می توانند در زمره رشته هایی باشند که برای ایران افتخارآفرینی نمایند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و کمیته المپیک این انتظار را از قایقرانی دارند که بتواند از تمام ظرفیت های خود در کشور استفاده کند. ما در شمال و جنوب کشور عرصه های آبی زیادی داریم؛ از دریای خزر تا آب های جنوب، سدها، دریاچه ها و پایگاه های آبی که می توانیم از ظرفیت های آنها استفاده کنیم. اینکه فعالیت های خود را تنها در دریاچه آزادی خلاصه کنیم، درست نیست. در استان ها صدها منابع آبی داریم که می تواند در خدمت خانواده قایقرانی باشد.

داورزنی گفت: ما جمعیت 80 میلیونی داریم که استعدادهای مختلفی دارد. در طرح المپیاد نخبه ها که به تازگی برگزار گردید، نوجوانان زیادی حضور داشتند که اطلاعات آنها ثبت شد این مسئله نشان می دهد که ما فرصت ها و ظرفیت های خوبی برای رشته های مختلف بخصوص قایقرانی داریم که با استفاده از این ظرفیت ها، می توان تعداد قایقرانان در رشته های مختلف را بیشتر نموده و روی آنها سرمایه گذاری کرد. ما قهرمانان زیادی مانند محسن شادی داریم که می توانیم از ظرفیت و استعداد آنها استفاده کنیم و گام های جدیدی در این رشته برداریم.

وی اضافه نمود: مجمع فدراسیون قایقرانی، تمام و رئیس آن برای چهار سال آینده تعیین شد. اهداف تعیین شده باید آرمانی باشد به طوری که از جایگاهی که در حال حاضر در آسیا داریم، یک پله بالاتر قرار بگیریم. ما همیشه در چهار دهه گذشته در تنگناها بوده ایم و بیشتر تکیه مان به منابع دولتی و کمیته المپیک بوده است، این مسئله ما را با مشکل روبرو می نماید. به همین دلیل باید توجه خوبی به مارکتینگ گردد تا اسپانسرها برای حضور در فدراسیون ها انگیزه داشته باشند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش توضیح داد: زمانی که شما پوشش دهی مناسبی در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا و دنیا داشته باشید و قایقرانتان نتیجه بگیرد، حضور اسپانسرها و انگیزه شان بیشتر می گردد و این دو مسئله لازم و ملزوم یکدیگر هستند و می توانند یاری بیشتری به فدراسیون نمایند تا در آینده روزهای پررونق تری در قایقرانی داشته باشید و سبد مدالی تان پررنگ تر باشد.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13728

به "قایقرانی باید اهداف آرمانی خود را تعیین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقرانی باید اهداف آرمانی خود را تعیین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید