سامسونگ گلکسی A02 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سامسونگ در اواخر ژانویه امسال از گوشی گلکسی A02 خود رونمایی کرد. با وجود اینکه گلکسی A02 محصول سال 2021 سامسونگ است، اما از رابط کاربری One UI 2 اندروید 10 استفاده می کند. حالا ماه ها پس از عرضه به بازار، این گوشی به روزرسانی اندروید 11 با One UI 3 را دریافت کرده است.

سامسونگ گلکسی A02 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد

بر اساس گزارش های اخیر، شرکت سامسونگ اندروید 11 را برای گوشی گلکسی A02 منتشر کرده است. این به روزرسانی با رابط کاربری تازه One UI 3 سامسونگ همراه خواهد بود.

علاوه بر ارائه ویژگی های تازه اندروید 11، این به روزرسانی قابلیت های تازه One UI دارد که در گوشی های گلکسی اقتصادی هم وجود دارد. مانند سایر به روز رسانی های سیستم OTA، این نسخه هم به صورت منطقه ای در حال انتشار است. از این رو، فعلا برای جمعی از کاربران روس در دسترس قرار گرفته است. با این وجود این به روزرسانی باید در روزهای آینده به منطقه ها دیگر هم برسد.

بعد از انتشار سراسری این آپدیت بزرگ، کاربران گلکسی A02 ممکن است به روزرسانی مهم دیگری را دریافت کنند و این آپدیت احتمالا رابط کاربری One UI 4 همراه با اندروید 12 خواهد بود. به نظر می رسد که این به روزرسانی هم اواخر سال آینده منتشر می شود. مهم ترین نکته این است که به احتمال زیاد این گوشی هوشمند پس از دومین به روزرسانی نرم افزاری اصلی خود، پک های امنیتی را هم دریافت خواهد کرد.

گلکسی A02 از صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در1600 پیکسلی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی و ناچ دوربین سلفی در بالای نمایشگر بهره می برد. این گوشی نسخه کوچک تر گوشی A02s است که دسامبر 2020 (اواخر آذر تا اوایل دی) معرفی شده بود. اگرچه صفحه نمایش آن مشابه گلکسی A02s است، اما به جای پردازنده 8هسته ای، از یک پردازنده 4هسته ای استفاده می کند.

از مشخصات مهم گلکسی A02 سامسونگ می توان به پردازنده 4هسته ای مدیاتک، دوربین اصلی دوگانه با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی و فلاش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. در ضمنً این گوشی تا 1 ترابایت کارت حافظه را پشتیبانی می کند اما حسگر اثر انگشت ندارد. با این وجود گلکسی A02 سامسونگ از اینترنت نسل چهارم (4G) و سنسور تشخیص چهره پشتیبانی می کند.

منبع: Gizmochina

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160540

به "سامسونگ گلکسی A02 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "سامسونگ گلکسی A02 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A02 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید