رونمایی از برنامه های مهاجرتی نو برای مددکاران و پرستاران خانگی

به گزارش مجله سرگرمی، خبر خوب برای علاقه مندان به مهاجرت کاری به کانادا! در تازهترین خبرهای به دست آمده، متقاضیان مهاجرت کاری به اسم مددکار و پرستار خانگی به زودی به دو پایلوت مهاجرتی تازه پنج ساله ای دسترسی خواهند داشت که جایگزین پایلوت های در حال انقضای قبلی می شوند. این دو پایلوت تازه به مددکاران و پرستاران خانگی اجازه می دهند تا همراه با اعضای خانواده شان به کانادا بیایند و جهت را برای دریافت اقامت دائم آنها هموار می نمایند.

رونمایی از برنامه های مهاجرتی نو برای مددکاران و پرستاران خانگی

بعلاوه، احمد حسین وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا دیروز اعلام نموده که مددکاران می توانند به زودی شغل خود را عوض نمایند و موانع پیوستن اعضای خانواده به آنها بر داشته خواهد شد. به موجب این دو پایلوت، متقاضیان قبل از آغاز کار در کانادا جهت دارا بودن معیارها و شرایط ارزیابی می شوند. به محض اینکه به آنها ویزای کار داده شد و دو سال سابقه کار هم داشتند به راستا مستقیمی جهت دریافت اقامت دائم کانادا دسترسی خواهند داشت.

لازم به ذکر است این دو پایلوت جایگزین پایلوت های قبلی تحت عناوین مراقبتاز بچه ها و مراقبت از افراد دارای احتیاجمندی های مبرم پزشکی می شوند؛ این پایلوتها شامل موارد زیر هستند:

  • ویزای کار مددکاران،که این توانایی را به آنها می دهند تا به محض ضرورت زود شغل عوض نمایند؛
  • ویزای کار باز برایهمسران و ویزای تحصیلی برای فرزندان وابسته که به اعضای خانواده مددکار اجازههمراهی او را در کانادا می دهند

بعلاوه، وزارت مهاجرت کانادا راستا موقت برای مددکاران را رونمایی نموده است که از تاریخ 4 مارس 2019 تا 4 ژوئن 2019 باز خواهد بود. این برنامه موقت پس از آن رونمایی شد که مددکاران اعلام کردند که تغییرات قبلی که در سال 2014 اعمال شده را درک نمی نمایند. بسیاری از مددکاران به امید اخذ اقامت دائم آغاز به کار کردن برای خانواده های داخل کانادا نموده بودند اما بعد فهمیدند که شرایط اقامت دائم را ندارند. بدین منظور، راستا موقت برای مددکاران این فرصت را برای مددکاران فراهم می نماید تا در کانادا به طور دائم بمانند. راستا موقت دارای شرایط متفاوتی نسبت به پایلوت های کنونی است و به مددکارانی که صادقانه برای یاری کردن به خانواده های کانادایی آمده اند و دسترسی به راستا روشنی برای اخذ اقامت دائم ندارند اجازه می دهد تا اقامت دائم کسب نمایند.

دولت کانادا همچنان متعهد است که اعضای خانواده ها را به هم بپیوندد و موانع بر سر مهاجرت را بر دارد. در سال 2017، دولت کانادا متعهد شد که 80 درصد موانع مهاجرت مددکاران را از میان بر دارد و زمان رسیدگی آن را از 60 ماه کاهش دهد. تا امروز، دولت کانادا توانسته 94 درصد موانع ر ابر دارد و زمان رسیدگی را تنها به 12 ماه کاهش داده است.

احمد حسین بعلاوه گفته است که مددکاران و پرستاران خانگی از خانواده های کانادایی احتیاجمند مراقبت پرستاری می نمایند، حالا نوبت کاناداست که از آنها مراقبت کند و هوایشان را داشته باشد. ما این فرصت را به آنها می دهیم که هم اعضای خانواده خود را به کانادا بیاورند و هم اقامت دائم بگیرند.

بعلاوه، مطالعه مطالب زیر به علاقه مندان به مهاجرت کاری توصیه می گردد:

چرا کانادا را برای مهاجرت کاری انتخاب کنیم؟

فرم ارزیابی مهاجرت کاری

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156282

به "رونمایی از برنامه های مهاجرتی نو برای مددکاران و پرستاران خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از برنامه های مهاجرتی نو برای مددکاران و پرستاران خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید