حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان ورزشی شهرستان ها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایوب بهتاج صبح امروز شنبه در جلسه معارفه و تودیع روسای فعلی و سابق اداره ورزش و جوانان ملکان اضافه نمود: این شهرستان قهرمانان بین المللی و ملی زیادی در رشته های مختلف ورزشی ازجمله والیبال، کشتی، بوکس، تکواندو و سایر ورزش های رزمی تقدیم ورزش کشور نموده است.

حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان ورزشی شهرستان ها

وی بابیان اینکه شهرستان ملکان می تواند کارخانه قهرمان سازی در استان باشد اظهار داشت: بنده به خاطر وجود پتانسیل های موجود، مسائل و مسائل این شهرستان را با حساسیت پیگیری می کنم و از روسای هیئت های ورزشی نیز در این خصوص درخواست یاری دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: رویکرد و اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان در دوران تصدی بنده حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان بوده و هر هیئت ورزشی که بتواند در این راستا موفقیتی کسب کند به جد از طرف بنده حمایت خواهد شد.

وی حمایت عملی از قهرمانان ملی و بین المللی را از اولویت کاری خود دانست و اظهار کرد:شناسایی استعدادها و حمایت عملی و مادی از این افراد و هیئت های مربوطه ازجمله برنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان است.

بهتاج در ادامه در پاسخ به گلایه رئیس هیئت بوکس ملکان مبنی بر اینکه در تبریز به ورزش استان از بالا نگاه می گردد و در مواقعی حق قهرمانان شهرستانی ضایع و به ورزشکاران تبریزی داده می گردد ضمن اظهار تأسف از این موضوع و قول پیگیری در این خصوص اضافه نمود: بر اساس برنامه جدید اداره کل ورزش و جوانان استان ازاین پس در همه مسابقات ورزشی استان به منظور جلوگیری از حق کشی و تبعیض های احتمالی یک نفر غیربومی از استان های دیگر به عنوان سر داور انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه ریشه برخی مسائل موجود در ورزش را نبود برنامه کلی راهبردی دانست.

بهتاج همچنین از برگزاری مسابقات بدون برنامه در استان و شهرها نیز انتقاد کرد و گفت: درگذشته روال بر این بوده است که برخی هیئت های ورزشی برای خودشیرینی برای فدراسیون های ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در شهرها و درنتیجه بدهکار کردن ادارات ورزش و هیئت های ورزشی نموده اند بدون اینکه نفعی برای ورزش استان و شهرها داشته باشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4079

به "حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان ورزشی شهرستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت عملی و مادی از استعدادها و قهرمانان ورزشی شهرستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید