ثبت نام انتخابات کشتی و والیبال شاید وقتی دیگر!

به گزارش مجله سرگرمی، بر خلاف تاکید مسئولان ورزش بر برگزاری انتخابات فدراسیونهای مهم و المپیکی، به نظر می رسد حتی ثبت نام این دو فدراسیون نیز در امسال انجام نشود.

ثبت نام انتخابات کشتی و والیبال شاید وقتی دیگر!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که محمدرضا داورزنی و محمد شروین اسبقیان در اظهاراتی جداگانه اعلام نموده بودند ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در هفته اول اسفند برگزار می گردد، اما با گذشت 11 روز از ماه جاری، این حرف ها عملی نشدند و به نظر نمی رسد، ثبت نام از کاندیداهای کشتی حتی در امسال انجام گردد. این در حالی است که داورزنی گفته بود انتخابات رشته های مهم المپیکی در اولویت هستند اما در عمل انتخابات هشت فدراسیون از جمله ورزش ناشنوایان و یا سه گانه در اسفند ماه انجام خواهد شد اما کشتی سرنوشت نامعینی دارد. والیبال دیگر رشته مهم کشور هم وضعیتی بهتر از کشتی ندارد و معین نیست چرا انتخابات این دو فدراسیون مانند رشته های دیگر برگزار نمی گردد.

محمد شروین اسبقیان درباره بلاتکلیف ماندن کشتی به عنوان ورزش اول ایران و انجام نشدن حتی ثبت نام از کاندیداهای ریاست گفت: ورزش اول ایران که بلاتکلیف نیست. آقای بنی تمیم که نایب رئیس فدراسیون بوده اند، مسئولیت را بر عهده گرفته و کارها به صورت دقیق پیش می رود.

او در پاسخ به این سوال که پیش از این گفته بودید ثبت نام از کاندیداهای کشتی هفته اول انجام می گردد اما با گذشت 11 روز از اسفند ماه هنوز انجام نشده است، اظهار کرد: کشتی مورد توجه جدی وزیر ورزش و معاونان است اما زمان انتخابات تا سرانجام سال پر است و هشت انتخابات داریم. نظر شخصی من به عنوان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها این است که بعید است امسال انجام گردد. اجازه دهید چند روز جلو برویم و تاریخش معین خواهد شد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که ثبت نام از کاندیداهای کشتی و والیبال منافاتی با برگزاری انتخابات فدراسیون های دیگر ندارد و چرا ثبت نام این دو فدراسیون مهم انجام نشده است، گفت: دغدغه وزارت ورزش این است فدراسیون ها رئیس خود را بشناسند. ما هشت انتخابات را داریم برگزار می کنیم و مجامع عمومی فدراسیون های دیگر را هم داریم، بنابراین باید زمان داشته باشیم. ما مشخص وقت می کنیم و باید برنامه ریزی کنیم تا تداخلی وجود نداشته باشد.

اسبقیان همچنین در خصوص نبودن نام آرش میراسماعیلی در بین افراد تائید صلاحیت شده برای انتخابات جودو، گفت: بحث تائید صلاحیت نشدن نیست. فعلاً وقت داریم و مراجع ذی صلاح نظر خود را اعلام می نمایند.

او همچنین در خصوص امکان حضور افشین داوری در انتخابات والیبال با توجه به اینکه گفته شده بود از بعضی سرپرستان برای شرکت نکردن در انتخابات تعهد گرفته شده است، پاسخ داد: بحث چنین تعهدی نبوده و به لحاظ قانونی سرپرست فدراسیون ها می توانند در انتخابات شرکت نمایند و منافاتی با اساسنامه ها و آئین نامه های وزارت ورزش ندارد بنابراین داوری هم می تواند ثبت نام کند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که در قانون جدید بازنشسته ها با مدرک فوق لیسانس تنها می توان 35 سال و تا سن 65 سالگی خدمت کرد و آیا معاون ورزش قهرمانی مسئله ای در این باره ندارد؟ گفت: آقای داورزنی فعلاً بازنشسته نشده است و با این قانون مسئله ای برای ادامه خدمت ایشان با توجه به شرایط و مدارک تحصیلی اش وجود ندارد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14234

به "ثبت نام انتخابات کشتی و والیبال شاید وقتی دیگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام انتخابات کشتی و والیبال شاید وقتی دیگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید